image/svg+xml
image/svg+xml

Konu Başlıkları

Gönderilen tebliğ aşağıda yer alan konu başlıkları ile ilgili olmalıdır.

 

- Korona pandemisinin sona ermesinden ve uzaktan eğitimin benimsenmesinden sonraki öğrenci seviyeleri.

- Uzaktan eğitimin öğrenci ve öğretmenler üzerindeki etkisi.

- korona pandemisi sonrası e-öğrenme yöntemlerinin popülaritesi, etkenleri, nedenleri ve sonuçları.

- korona pandemisi ışığında uzaktan eğitimin açtığı yeni ufuklar.

- Yüz yüze eğitimin yerine bazı kurumlarda e-öğrenmenin benimsenmesi, nedenleri ve sonuçları.

-Yabancı dil öğretmenlerinin hazırlanması ve nitelikleri

-Medya ve yabancı diller

-Dilsel olarak üstün yetenekliler için zenginleştirme programları

-Çevrimiçi yabancı dil öğrenme platformlarında canlı deneyimler

-Yabancı dil öğretiminde karşılaştırmalı analiz

- Dil becerileri, stratejiler, ders materyalleri ve programların geliştirilmesi

 -Diller arası etkileşim

-Yabancı dil öğretiminde başarılı girişimler ve deneyimler

-Yabancı dil müfredatı için dijital içerik

-Yabancı diller ve yapay zeka

-Yabancı diller ve bilgi toplumunun zorlukları: görsel-işitsel, bilgisayar ve dijital sistemlerin hakimiyeti

-Elektronik programlar ve uygulamalar ve bunların yabancı dil öğretimindeki rolü

-Yabancı diller, elektronik sözlükler ve makine çevirisi.

-Dijital edebiyat: kavram, sorunsal ve uygulama.

-Çevrimiçi platformlar, bloglar ve bunların yabancı dil öğretimini teşvik etmedeki rolü

-Elektronik Kütüphaneler ve Yabancı Diller

-Arap kültürü üzerine yabancı dillerde çağdaş okumalar.

-Yabancı dil öğretiminde küresel portfolyolarının çerçevesi

-Yabancı dil öğretiminde teknolojik yenilikleri kullanmak

-Arap dili tarihi ve Batı kültürlerindeki gerçekliği.

-Yabancı dil öğretiminde son eğilimler.

-E-öğrenmede kalite seviyeleri - uzaktan -

-Çevrimiçi dil öğretimi alanında önerilen testler ve değerlendirme önlemleri - uzaktan -

-Dil becerilerinin (yazma - okuma - konuşma - dinleme) elektronik olarak öğretimi - uzaktan -

-Elektronik olarak - uzaktan - dil öğretiminde dilsel zayıflığın tezahürleri ve nedenleri ve düzeltilmesi

-Öğrencilerin çevrimiçi dil öğretimi hakkındaki görüşleri - uzaktan -

-Dilbilimsel karşıtlık ve karşılaştırmalı analiz ve bunların elektronik olarak dil öğretimindeki rolü