Konu Başlıkları
Gönderilen tebliğ aşağıda yer alan konu başlıkları ile ilgili olmalıdır.
- Korona pandemisinin sona ermesinden ve uzaktan eğitimin benimsenmesinden sonraki öğrenci seviyeleri.
- Uzaktan eğitimin öğrenci ve öğretmenler üzerindeki etkisi.
- korona pandemisi sonrası e-öğrenme yöntemlerinin popülaritesi, etkenleri, nedenleri ve sonuçları.
- korona pandemisi ışığında uzaktan eğitimin açtığı yeni ufuklar.
- Yüz yüze eğitimin yerine bazı kurumlarda e-öğrenmenin benimsenmesi, nedenleri ve sonuçları.
-Yabancı dil öğretmenlerinin hazırlanması ve nitelikleri
-Medya ve yabancı diller
-Dilsel olarak üstün yetenekliler için zenginleştirme programları
-Çevrimiçi yabancı dil öğrenme platformlarında canlı deneyimler
-Yabancı dil öğretiminde karşılaştırmalı analiz
- Dil becerileri, stratejiler, ders materyalleri ve programların geliştirilmesi
-Diller arası etkileşim
-Yabancı dil öğretiminde başarılı girişimler ve deneyimler
-Yabancı dil müfredatı için dijital içerik
-Yabancı diller ve yapay zeka
-Yabancı diller ve bilgi toplumunun zorlukları: görsel-işitsel, bilgisayar ve dijital sistemlerin hakimiyeti
-Elektronik programlar ve uygulamalar ve bunların yabancı dil öğretimindeki rolü
-Yabancı diller, elektronik sözlükler ve makine çevirisi.
-Dijital edebiyat: kavram, sorunsal ve uygulama.
-Çevrimiçi platformlar, bloglar ve bunların yabancı dil öğretimini teşvik etmedeki rolü
-Elektronik Kütüphaneler ve Yabancı Diller
-Arap kültürü üzerine yabancı dillerde çağdaş okumalar.
-Yabancı dil öğretiminde küresel portfolyolarının çerçevesi
-Yabancı dil öğretiminde teknolojik yenilikleri kullanmak
-Arap dili tarihi ve Batı kültürlerindeki gerçekliği.
-Yabancı dil öğretiminde son eğilimler.
-E-öğrenmede kalite seviyeleri - uzaktan -
-Çevrimiçi dil öğretimi alanında önerilen testler ve değerlendirme önlemleri - uzaktan -
-Dil becerilerinin (yazma - okuma - konuşma - dinleme) elektronik olarak öğretimi - uzaktan -
-Elektronik olarak - uzaktan - dil öğretiminde dilsel zayıflığın tezahürleri ve nedenleri ve düzeltilmesi
-Öğrencilerin çevrimiçi dil öğretimi hakkındaki görüşleri - uzaktan -
-Dilbilimsel karşıtlık ve karşılaştırmalı analiz ve bunların elektronik olarak dil öğretimindeki rolü